Wasgoed Theater

Gezondheid

Hoe je van angst afkomt?

admin

Angst coach

Er bestaat geen precieze behandeling voor deze stoornis, maar eerder een ziekte van zelf-patronen die “comfort-angst” wordt genoemd en waarvan de onderliggende oorzaak materiële comor is. Het doel van coaching is de cliënt tot inzicht te brengen in wat en hoe hij dit probleem ontwikkelt, om het te corrigeren.

Het probleem komt direct of indirect, d.w.z. als compensatie, als bescherming of als een verlammende emotie. Het allereerste wat men zich moet realiseren over angst is dat het komt door de veronderstelling over de toekomst dat we een langdurige angst voor iets ontwikkelen – het verlies van een geliefde, of de dood van iemand, of zelfs de gedachte dat we onze baan kunnen verliezen, of onze echtgenoot, of ons eigendom, enz.

En door deze negatieve helderziendheid kleuren we alles in de toekomst. We hebben dus de neiging om alles in het heden af te stemmen op de waarschijnlijkheid dat er in de toekomst iets ergs zal gebeuren, en we vermijden de belangrijkste dingen, zoals ons eigen geluk en vervulling in het heden. Dus door dit reizen uit te sluiten komt 85% van de angst voort uit een of andere projectie… die moet worden vastgesteld; en waarin het intelligentste deel van de geest de grootste misrekenaar op korte termijn is.

Je begint met het analyseren van wat de persoon die voor je staat in feite creëert, door gebruik te maken van een gestructureerd en logisch proces, dat op zijn minst in eerste instantie leidt tot de veronderstelling dat er iets vreselijks met de persoon kan gebeuren… en de angst daarvoor. En het meest intelligente deel van het verstand dat je gebruikt is je verbeelding.

De verbeelding zette een negatieve projectie op van een negatieve toekomst, en dat leidde tot de behoefte om angstig te zijn.  Als je je realiseert dat je deze negatieve veronderstelling hebt gemaakt waardoor je angst hebt, begin je nu te werken aan het geven van een nieuwe veronderstelling die ‘waarschijnlijker’ is. En deze nieuwe veronderstelling moet rationeel of logisch zijn of belangrijk genoeg voor je om nu actie te ondernemen.

Om dit geloofwaardiger te maken, onderzoekt u alle aspecten van de mogelijke redelijk waarschijnlijke situaties die u in de verleiding zouden kunnen brengen om op te geven… indien een dergelijke handelwijze zou worden gevolgd, en beseft u dat u reeds een beslissing hebt genomen en de beslissing hebt genomen om te blijven waar u bent, tegen een zeer goede reden. En je gaat door alle rechtmatige informatie die je hebt verzameld Grade voor Grade. Soms zal dit een overtuiging zijn die sterk genoeg is om je een overtuiging te geven wanneer je je begint voor te stellen hoe je zou kunnen reageren op datgene wat je jezelf zojuist steeds weer hebt wijsgemaakt. En vergeet niet dat heel veel angst voortkomt uit angst om te handelen, wat op zichzelf een legitieme emotie is die haar eigen bestaan rationaliseert.

Maar… het is de beslissing om te handelen, in de eerste plaats, dat is de beste manier om je lichaam te bevrijden van angst. En onthoud hoe de meeste mensen het lichaam uit eigen keuze verlaten. Het werkt zonder dat je erover nadenkt, en – het belangrijkste – zonder dat je besluit het alleen te laten. Het geheim om jezelf te kunnen vergeven en weer op te vrolijken.

Stap 1. Kijk naar het “herinnerend dat je in feite… in werkelijkheid” Zelfbeeld op de schaal van 1-10.

Stap 2. Denk nu aan alle dingen die je had kunnen doen toen je zo druk bezig was met angstig zijn dat je niet in staat was te handelen. Als je jezelf veroordeelt, of het jezelf kwalijk neemt als je het niet op tijd afkrijgt, en je verwondert over wat je waarschijnlijk wel gedaan hebt… dan snap je het nog steeds niet.

Stap 3. Kijk dan naar alle onbezonnen, irrationele, emotionele of destructieve daden die je zou kunnen hebben begaan, en sta jezelf toe de positie van CEO in te nemen vanuit een visie op de persoon die je voorheen vastzat in de veiligheid van verdedigingsmechanismen.

Stap 4. Stel je je schuilplaats voor. Elke dag op elke manier geef je END minder controle over je anti-angst-zelf. Je wilt de kracht van de angst weggeven, de absolute overtuiging dat het niet mogelijk is om tegelijkertijd getalenteerd of ontspannen en in controle te zijn. Hier is de sleutel, ontwikkeld door de eerder genoemde Drrikolisic I.D.D, en de allerbeste: Neem elke dag van je leven en herschrijf een nieuw en creatief script.

Neem papier en een pen voor de komende 30 dagen en… print dit script uit en begin van daaruit alle angsten op te schrijven die je hebt voor de verschillende wascategorieën van: Houders, Problemen, Trauma, Voorbereiden, Vliegen en de belangrijkste van allemaal…strositeit. helper, open alstublieft. Hoeken vrij. Vriendelijk, doe alsjeblieft open. Ik sta op de meeste manieren door de luchthaven en ik ben duizelig bij de gedachte dat ik nu vrij ben van een afschuwelijke gebeurtenis.

  1. Het kan overal zijn, het kan overal zijn. Het kan goed zijn of het kan slecht zijn. Het doet er niet toe.

Er bestaat geen precieze behandeling voor deze stoornis, maar eerder een ziekte van zelf-patronen die “comfort-angst” wordt genoemd en waarvan de onderliggende oorzaak materiële comor is. Het doel van coaching is de cliënt tot inzicht te brengen in wat en hoe hij dit probleem ontwikkelt, om het te corrigeren.

Het probleem komt direct of indirect, d.w.z. als compensatie, als bescherming of als een verlammende emotie. Het allereerste wat men zich moet realiseren over angst is dat het komt door de veronderstelling over de toekomst dat we een langdurige angst voor iets ontwikkelen – het verlies van een geliefde, of de dood van iemand, of zelfs de gedachte dat we onze baan kunnen verliezen, of onze echtgenoot, of ons eigendom, enz.

En door deze negatieve helderziendheid kleuren we alles in de toekomst. We hebben dus de neiging om alles in het heden af te stemmen op de waarschijnlijkheid dat er in de toekomst iets ergs zal gebeuren, en we vermijden de belangrijkste dingen, zoals ons eigen geluk en vervulling in het heden. Dus door dit reizen uit te sluiten komt 85% van de angst voort uit een of andere projectie… die moet worden vastgesteld; en waarin het intelligentste deel van de geest de grootste misrekenaar op korte termijn is.

Je begint met het analyseren van wat de persoon die voor je staat in feite creëert, door gebruik te maken van een gestructureerd en logisch proces, dat op zijn minst in eerste instantie leidt tot de veronderstelling dat er iets vreselijks met de persoon kan gebeuren… en de angst daarvoor. En het meest intelligente deel van het verstand dat je gebruikt is je verbeelding. De verbeelding zette een negatieve projectie op van een negatieve toekomst, en dat leidde tot de behoefte om angstig te zijn.

Als je je realiseert dat je deze negatieve veronderstelling hebt gemaakt waardoor je angst hebt, begin je nu te werken aan het geven van een nieuwe veronderstelling die ‘waarschijnlijker’ is. En deze nieuwe veronderstelling moet rationeel of logisch zijn of belangrijk genoeg voor je om nu actie te ondernemen. Om dit geloofwaardiger te maken, onderzoekt u alle aspecten van de mogelijke redelijk waarschijnlijke situaties die u in de verleiding zouden kunnen brengen om op te geven… indien een dergelijke handelwijze zou worden gevolgd, en beseft u dat u reeds een beslissing hebt genomen en de beslissing hebt genomen om te blijven waar u bent, tegen een zeer goede reden. En je gaat door alle rechtmatige informatie die je hebt verzameld Grade voor Grade.

Soms zal dit een overtuiging zijn die sterk genoeg is om je een overtuiging te geven wanneer je je begint voor te stellen hoe je zou kunnen reageren op datgene wat je jezelf zojuist steeds weer hebt wijsgemaakt. En vergeet niet dat heel veel angst voortkomt uit angst om te handelen, wat op zichzelf een legitieme emotie is die haar eigen bestaan rationaliseert. Maar… het is de beslissing om te handelen, in de eerste plaats, dat is de beste manier om je lichaam te bevrijden van angst. En onthoud hoe de meeste mensen het lichaam uit eigen keuze verlaten. Het werkt zonder dat je erover nadenkt, en – het belangrijkste – zonder dat je besluit het alleen te laten. Het geheim om jezelf te kunnen vergeven en weer op te vrolijken.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top